Retourneren

Niet tevreden over je bestelling of is het stuk? Vervelend, maar dat lossen we graag voor je op!

Uitzonderingen:
Let op, geopende Mystery producten kunnen niet retour gestuurd worden.
Dit zijn producten waar de inhoud willekeurig is, zodat men deze kan sparen.

  1. Meld het product aan voor retour.
    Je hebt het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour.
    Dit kan via klantenservice@wizardingworld.nl.
    Geef in je email even aan om welke bestelling het gaat en wat er aan de hand is.
  2. Stuur het product retour.
    Nadat je dit hebt gemeld bij ons heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
    Gebruik hiervoor het retour formulier.
    Vul het retour formulier volledig in. Knip en plak daarna het onderste label op je verzenddoos.
    De retour verzendkosten vergoeden wij helaas niet.
  3. Geld terug?
    Wanneer we je bestelling in goede staat hebben terug ontvangen, wordt het geld van je bestelling binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening.

Let erop dat het product ongebruikt is.

Ruilen?

Geen probleem, laat dit weten via klantenservice@wizardingworld.nl.
Na ontvangst sturen we dezelfde dag het nieuwe product naar je toe.

Waarom retour?
Om onze service te verbeteren horen we graag waarom het product je niet bevalt.
Maar je bent niet verplicht om een reden op te geven, “daarom” als reden volstaat ook bij ons!

Verkeerd adres opgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@wizardingworld.nl. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.